dijous, 25 d’octubre del 2018

MADEINFLUENCERS


La 2a edició de #madeinfluencer converteix Barcelona en la capital de l'Influencer Marketing

"Punt de trobada entre influencers, Bloguers i Marques"

El patrocinador oficial d'aquesta 2a edició, torna a ser Renfe-SNCF. Hi col·laboren 15 marques i més de 150 influencers participaran en un dels actes on el paper de les xxss en el sector de la comunicació pren més rellevància.

L'escenari seleccionat per aquesta segona edició, l'espai VALKIRIA situat al Poble Nou de Barcelona, que ja ha penjat el cartell de complert, amb més 500 sol·licituds i que comptarà amb la presència de més de 150 reconeguts influencers i bloguers  arribats de diferents punts d'Espanya i de sectors tan diversos com Travel, Gastronomia, Moda, Bellesa, Lifestyle i Mitjans de Comunicació.

#madeinfluencer s'ha consolidat com un fòrum de referència en el que, Influencers, Bloggers i Marques, generaran continguts, sinergies i col·laboracions.

L'esdeveniment que serà presentat per Pep  Callau, l'Speaker del Camp Nou, pretén ser un referent en Màrqueting Influencer i per això l'esdeveniment comptarà amb casos d'èxit empresarial com Renfe-SNCF en Cooperació i F.C. Barcelona, experiències de destacats Influencers com Belena Gaynor, la Youtuber & Community Manager d'Operación Triunfo.

Gestmusic compartirà la seva experiència del fenomen televisiu de l'any i podrem gaudir d'actuacions càrrec de Music Influencers que estan triomfant amb els seus temes musicals en les xxss i un Brand Speed ​​Dating on les empreses participants tractaran de seduir els influencers assistents.

Per finalitzar la vetllada, tindrà lloc un espectacular Show Coocking en directe a càrrec de GreenVita HealthyFood, i la presentació del còctel de moda a càrrec d'Adal Márquez de HeadBartender Cocteleria Boadas & 100% Natural Energy Drink, La cocteleria més antiga de Barcelona.

També #madeinfluencer comptarà amb un Afterparty on els Influencers podran realitzar un meet & greet amb els fans a la reconeguda discoteca SUTTON.